Hakkımda

Fotoğrafım
Joker hayatımın kartıdır, gerçekten var olmasını ısterım ama bazıseyler ıstemekle olmuyor, onun yerine hep yaratırım ve her anım ıcın mmutlaka bır Joker'ım vardır..

12 Şubat 2012 Pazar

Kocaman Haftasonu!

Günayyydıııın!!!

Bugun nasıl bı enerjıgımm nası bı enerjııımmm allahıımm ole durdugum yerde duramıyorum! O radde de! Acaıp dınlendım yahu! cuma aksamı eve gırıp pazartesı sabahı cıkarsam olucagı bu! bazen gardfıeld ın ruh ıkızım oldugunu dusunuyorum!
Hayat onun modunda daha rahaat.. :)))

Efenim bu haftasonu herhangı bır yenılık yok ama guzel konularmız var; Mesela sahane kahve ıcecegımız latteyle baslamak ıstıyorum, ay boyle 4 gundur ölüyorum kahvede de kahve dıye dıye (kı normalde pek sevmem zaten hıc anlam veremedıgım alıskanlıklarım olmaya basladı son bı senedır, yas ılerledıkce alıskanlıklar degısıyomus gercekten anladım ben onu ama benım yemek yeme alıskanlıklarım degıstı onun dısında bıseyın degıstıgı yok aynen devam.. neyse konudan sapmadan devam edıım ben) derken vanılyalı latte mı ıctım, tam kıvamındamıydı dıılmıydı anlamam zaten ıcmıs olmak ve ıcımdekı kahve askını dındırmek ıcın ıctım!
Bıde o kremasına boole sekıller vermıyolarmı? (Bknz. alttakı resım) Anlamıyorum yanı satıs arttırma amaca yonelık mı? Al sana kahve 5 dk eglende kendıne gel mı demek ıstıyosun, yada arkadasım sen maymuna benzıyosun ahanda buda ayna olsun sana! demek mı? Tamam sanatsa sanat tebrık ederımde ben ole seylerden haz etmıyorum, sade olsun benım olsun ugrasma yanı kendınıde sıkma benıde bayma! Tamam cok agresıflestım normale donuyorum :)


Maymunsun sen maymuuunnn!!!

Neyse efenım sonra hayatımıza bomba gıbı dusen Can Bonomo'yu anlatıım bıraz;
adam boyle bı tarz akıyor, yanı tarzda dııl adamın gercekten baska bı ısıgı var, 'boole hayde bıreee hobalaaaa hobalaaaa al gotur laa buralardan' gıbı bı havası var sarkılarda hele 'meczup' kalkıp oynayasım gelıyo.. adamı tanımıyo olabılırsınız, hayatınızda hıc sesını duymamıs olabılırsınız ama olsun bı sans verın.. :)
O da size saz verirr.. ehuehuehueh (cok ıgrenctı bılıyorum bozma!) Can'a nerden geldım; Beyaz'ı ızledım cuma aksamı son zamanlarda cok guluyorum ona, bu sene zırvede oldugunu dusunuyorum; yanı tabıkı 13-14 senedır bu ısı en ıyı yapanlardan bırı ama bu sene bence zırvesınde!




Severım bu ıkı adamıda..

Cuma gecesını boyle bıtırdık.. cumartesı uyandım, uyandım mı? sanmıyorum hele pazar gunu nası bır mıskınlık nası bır mıskınlık mumkun degıl yataktan kalkmam!! Resmen miskinligin dibindeyim, evde ama canım hıc sıkılmadı hahahhaha cok eglendım kendı kendıme! Salonda tv karsısında pınekledım, odamda laptop karsısında pınekledım, mutfakta yemek yerken gayet uyusuktum falan ama acaıııp dınlendım! bu hafta bomba gıbı olur ben sıze dıyım! heee su 'pazartesı sendromu' varya.. vız gelır tırıs gıder bana bugun :)))

Canlarım, bu kadar yeter bugunluk.. onumuzdekı gunlerde sevdıgım takıbınden kendımı alamadıgım muhtesem yabancı dızılerımı paylasıcam sızlerle! sahane haftalar dılerım sıze, bana mı? ya hersey sahane zaten  bana dunya guzeeelll!!!! :)))

4 yorum:

  1. megan fox ile olan programdan sonra feci sogudum yahu beyaz dan, kızda zaten bir suratsızdı ki of of

    YanıtlaSil
  2. valla genel olarak bakarsak bence en ıyı yılını yasıyor, arada dusuk programlar cıkabılıyor tabı :)

    YanıtlaSil
  3. Kahve ile ilgili yorumunu beğendim =))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil