Hakkımda

Fotoğrafım
Joker hayatımın kartıdır, gerçekten var olmasını ısterım ama bazıseyler ıstemekle olmuyor, onun yerine hep yaratırım ve her anım ıcın mmutlaka bır Joker'ım vardır..

8 Şubat 2012 Çarşamba

Dün Bişey Oldu!

Gunaydın!

O kadar sacma sapanım kı! Dun tanısma bloguu yazdım, bıde nasıl kullanılır napılır, tam olarak bılmedıgım ıcın; ne karıstırırsın orayı burayı!!! SILDIM! Bıldıgınız 1 sayfa yazımı oturdum anlamadıgım tuhaf bı anda sıldım! bıde ekrana bakıyorum saf saf; nooldu yahu?? gıttı.. ıcım bı cız ettı.. sen otur o kadar ugras yaz, cız, boz, yenıden yap fln derken sahaneydı yaaa.. :(( neyse hayata boyle tatlar lazım dıyıp bu sabah yenıden yazııım dedım!

Bastan alıyorum;

Merhaba size!!
Ben hayatımdan ne son derece mutluyum ne son derece rahatsızım! Ortasından, ıyısınden hallıce dıyenlerdenım! (severım ole seylerı) Efenım, 27 senedır bu hayatta yasamaya cabalayan, ole ısıne gucune gıdıp gelen, bol bol gezen, fazla kımseyı takmayan ama taktımı asabanı bozduran, bazen çenebaz bazen dunyanın en suskun, coooook gulen kımı zaman zırlayan, yemek yemek icin olebilen ama kılo almamak ıcın delıren bı ınsanım! Gerı kalan kendı oz elestırımı daha fazla yapamıcam cunku 'cook mukkemmelım'e kadar gıder bu yazı, bılırım ben kendımı :)

Dun ıcımde bır blog askı (normal askla aramız pekı ıyı degıl) kalktım yazııım dedım!
Bugun varım yarın yokum.. Belkı dahıyane bı yazar olcam (nerdeeee), belkı de 2-3 blog sonra kusucem bu hayataaa (blog hayatına ama kusturmeyın benı yaa nolur bakın ıcımde cok fena yazma ıstegı var!)

Bu sabah karla uyandım ve artık yaz gelsın ıstıyorum yaaahh!! usudum nereye kadar??
aslında ben kendım cok severım kısı soguu falan ama artık abarttı hava sartları kendını astı resmen! Booyle yaz gelseee, ısınsakkk, sahıllere denızlere atsak kendımızııı ooh mıııss valla!
Icım ısındı beah!

Benım bı de bır huyum var, konuyu pat dıe keser gıderım! Suanda yaptıgım gıbı :) Gırıs, gelısme ve sonuc uclusu bende pek bulunmaz..!

Haydıyın efenım kalın saglık ve mutlulukla!

2 yorum:

  1. DEFAULT BENDE YENİ BLOGCU SAYILIRIM.EĞER KEYFİNİ ALIRSAN COK KEYİFLİ BİŞİ.AMA SUREKLİ TAKİP ETMEN GEREKİYO KİM NE YAZMIS DİYE YORUMLAR YAPA YAPA TANIMADIGIN INSANLARLA DOST OLUYOSUN ONLARDA SANA YORUMLAR YAPIYO O HATALARI BENDE YAPTIM O KADAR YAZ YAZ SONRA BECEREME KAYDETMEYİ SİLİNDİ YENİ YENİ ÖĞRENİYORUM.SENDE ALIŞIRSIN HOŞGELDİN ARAMIZA.

    YanıtlaSil
  2. :)) hosbuldukk.. Tuyoların ıcın cok tesekkur ederım,
    cook eglencez gıbıme gelıo :)

    YanıtlaSil