Hakkımda

Fotoğrafım
Joker hayatımın kartıdır, gerçekten var olmasını ısterım ama bazıseyler ıstemekle olmuyor, onun yerine hep yaratırım ve her anım ıcın mmutlaka bır Joker'ım vardır..

22 Şubat 2013 Cuma

Welcome back!

Gencler o kadar cok o kadar cok takipcim varki.. Sizlerden ayri kaldigim ve benden sizi mahrum ettigim icin cok yuzgunum :p (nasi bi ego lan bu topu topu 18 fln takipcim var -size saygisizlik etmek istemem siz benim ilk goz agrimsiniz- ben gelecekteki takipcilerimi hedef aliorum suanda! )

Efenim herneyse aradan baya bi zaman gecmis ki bu surecte ben yine is degistirdim :) aliskanlik haline geldi bi yerde maximum 1 sene sonra sıkılıorum hooop baska sektore atiyorum kendimi.. Ama hakkatten bambaska bi sektor! Son isimin detaylarini bir sonraki yazimda paylasabilirim..

Bu haftasonu organizasyonlara pek bakamadim ama yine guzel konserler vr benden soylemesi.. Bos gecirmeyin derim ben ve her aninizin kiymetini bilin.. Boole essek yukuyle yasayin ki dop dolu gecsin! :))

Artik buralara geri dondugume gore haftasonu planlariniz icin blogumu takipte kalabilirsiniz! (Eyyy yeni okuyan takipci duy sesimiiii! :p)
Suanda kendimi garip hissettim kahvem sigaram ve blogum allaaahimmm yanlizligin dibine dogru gidiyorum laaan! Tabi burdan anlasilacagi gibi gecen seneki sevgililer gununden beri hala bisey degismedi ve hala hayatimda dunya anlayislisi beni cok seven tapan falan bi sevgilim yok! Hee bide dunya yakisiklisi.. ( hahahahahhah adami buldumda bide yakisiklisi olarak ayirt ediorum!)
Nasil sevgili olunur unuttum ben. Mesela; biriyle tanisiyorum car car car cene caliyoruz konusuyoruz super girgir samata falan lan sonra noluosa 3. Gorusmeden sonra bitio.. Hayir mesela ben istemesem tamam dicem ki konusmak istemedim bitti lan karsimdaki dingilde sormuo noluo die??! Sanki anlasmisiz gibi gorusmeyi kesioruz ortada gizli bi anlasma imzalamisiz sanki! İyide arkadasim bu ne perhiz bu ne lahana tursusu? (Bole miydi? İlk defa uygun buldugum yerde kullanmak istedim umarim uygun olmustur..)
Suanda da genc temiz pak yuzlu komik bi arkadasimizla gorusmeler icindeyiz sonunu allah hayir etsin insallah.. Umudumuzu kaybetmedik! :))) zor isler bunlar arkadas yas ilerledikce daha da zor oluo.. Allahimmm yaslaniomuyum lan?

Bu kadar iliski muhabbeti yeter.. Sizden bahsedelim muhterem blogcular ve okurlar.. Siz ne alemdesiniz, bakiyorum hayat size guzeeel ohh.. Arada bi depresif isyanlar var taam olmalida yoksa eblek bi millet olarak hic tatli olmayiz bence! :)

Cok cok iyi davranin kendinize, hafizanizdan beni silmeyin! Burdayim ben.. Guzel, keyifli, mutlu haftasonu dilerim hepinize!!

PS: gidecegimiz yeri kendimiz belirleriz!

Love,
Defaultsmile!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder