Hakkımda

Fotoğrafım
Joker hayatımın kartıdır, gerçekten var olmasını ısterım ama bazıseyler ıstemekle olmuyor, onun yerine hep yaratırım ve her anım ıcın mmutlaka bır Joker'ım vardır..

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Hazır Aklıma Gelmişken...


Hazır aklıma gelmişken söyliyim dedim...
Ne kadar maymun iştahlıyım goruyosunuz degılmı??
Sozde yaldır yaldır yazıcaktım ama yalan oldum resmen... Neden boyle oldum bılmıyorum ama bı anda da olmadı onuda bılıyorum.. ıs degıstırdım.. yenı ısıme alısmaya calısıyorum (2 ay oldu nesıne alısmaya calısıyorsam artk... :/ ) Eskı alıskanlıklardan kurtulmaya calısıyorum, yenılerını bunyeme kazandırmaya calısıyorum.. yanı baya bı yogunluk anlayacagınız uzere..

Bır ısı bırakıp yenısıne gecmek bazen gercekten adamın ayarlarını bozabılıyormus.. benı bozdu cok.. ayarlarım resmen restart ver dıo ya! Ama azımlıyım kendımı bulucam sanırım bıraz daha zamana ıhtıyacım var (tembellık etmıyorum cok calıskan bır ınsanımdır ama bambaska bır sektore atlayınca arada bı olabılıyormus bole seyler... sımdı daha ıyı anlıyorum bu durumu..)

Hayat kocaman kocaman akıp gidiyor.. ben zamanı durdurmaya çalışırken, o inatla öteye doğru git dercesine ilerliyor.. yapıcak bırsey yok sanırım :) işimde gücümde olmaya çalışıyorum ama nasıl birde bana sorun onu isterseniz?? evet olabiliyorum ama kafa bazen başka yerlerede gitmiyo değil hanı.. hangımızın gıtmıyor kı? kendımı iş yaparken kocaman bır hayal dunyasının içinde hıc bulmadık mı? ben defalarca bulmusumdur.. alıp kendimi en azından ruhumu götürebilmişliğim var başka başka diyarlara doğru.. :)

Bazen kabına sığmayan biri olup deli gibi çalışıp, inanılmaz derecede kendimi işime veriyorum ve o sırada kendimi takdir etmeden alamıyorum.. hahahah çok megoloman bir yapım var kolay değil bir aslan olmak :)
Kendimle övünmesini seviyorum ama yoğun egoları olup insanları incitebilcek bir yapım yok! herşey ayarınca ve kendi kararımca yapıyorum.. Allah'ım nasılda mükemmel bir insanım ki ben :) (oha defaultsmile yeter bu kadar kendini övdüğün...) Parmaklarımdan dökülen satırlar bunlar engel olamıyorum kusura bakmayın :Pp

İşten mevzuya girdim süper eğlenceli sosyal hayatımdan devam ediyim o zaman... Eğlenmeyi manyak derecede seven bir insan modeli olarak, çalışıp eve geç gelip erkenden yatıp zıbarmayı kendime bir görev olarak biliyorum artık... Her haftasonu diyorum ki kesin yatıp dinlenicem... yok öyle bir dünya ya da var ben o dünya da yaşamıyorum kesinlikle.. Ama bu durumdan şikayetçi değilim, arkadaşlarımla eğleniyorum ve gezip tozuyorum.. şikayetçi olduğum tek konu dinlenememem :) şuurumu yitirdiğim an tam olarak burda başlıyor.. ne istediğini bilmez dengesiz bir varlık olduğumu kesinlikle kabul ediyorum tamam...

Sanırım bu yazımı 5 günde falan tamamladım arkadaşlar.. işten vakit buldukça yazıp duruyorum birde tabi mütevazi psikolojimle iş birliği içerisine girip o şekilde yazmaya devam ediyorum.. ama bu sefer kendimden umutluyum yayınlıcam bugün bu yazımı..

Yazının bu kısımdan sonrası şiddetli mutsuzluk ve depresyon belirtileri içermektedir...

Şuanda kafamda o kadar abuk sabuk şeyler var ki.. başımın ağrısı bi yandan, mutsuzluğum bir yandan... depresyon belirtileri gösteriyorum... eve gidip yatıp uyumak istiyorum hemde en delisinden!!! 5 hafta kalkmasam yeridir diye düşünmekteyim.. bunların ana nedenlerini ileri yazılarımda bol malzemeli halde paylaşıcam sakın merak etmeyin... (eminim ölmüşsünüzdür meraktan...)

hayır ya daha fazla yazmıcam bunuda paylasıyorum bıtsın gıtsın bu yazı surunuo kac gundur...

Operim hepınızı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder